torsdag 28 februari 2013

Rule number three, wear your heart on your cheek

Long time, no see! Har liksom haft noll att skriva om. Noll inspiration. och så vidare.

Idag har jag i alla fall varit på stan med mami. Fikat, lunchat och självklart shoppat lite!



~ Hombre/dip dye pastelltröja
~ Kavaj med nitar
~ Fejkskinnväst
~ Dödligaste Conversen med platå
~ Strumpor med fladdermöss!! cause they were adorable

Alltså jag ber om ursäkt för de ruttna bilderna, min kamera hade typ slut på batteri och jag vet inte vart laddaren är så jag krigade för att hinna ta kort på allt innan kameran dog. 
(ja, vi skyller på det. Annars tar jag ju livets jävla proffsbilder liksom. När jag inte är stressad. Då kan jag min kameras alla funktioner utantill. shooting like a star. Jajemän. Vi säger det.)




3 kommentarer:

Unknown sa...

Du har en så tydlig stil, Emsan! I luvs it; man vet aldrig vad som är PRECIS du, och vad du skulle tycka om.

Hahaha, men Emma, då! Det är meningen att man ska misstolka. GIVETVIS. Därför vi döpte det så - mycket roligare då ju. Måste nästan förklara det i inlägget, eftersom folk tror att det är ett "misstag", tehe :)))

Äsch, castingen var mest en öppen grej som alla får gå på och så ringer de om de är intresserade av att anlita en för modelljobb. Typ hej-jag-har-inget-bättre-för-mig-syssla, haha.

Åhja, jag ser fram emot sommaren än mer nu! Franska är ju verkligen vackert..

Et bisous à toi, minou!

idapls sa...

vart köpte du skorna? :)

Diana sa...

tack fina emma <3 som sagt, jag kan inte förstå hur folk kan säga så om mig och har verkligen jättesvårt att ta in det och ta åt mig, men TACK ändå fina vackra du!! <3

massa kramar!!